Ήπια Θεραπευτική γιόγκα

Αν έχετε ανάγκη από ένα πρόγραμμα που μπορεί να αφαιρέσει την σωματική ένταση, την νοητική κούραση, την συναισθηματική φόρτιση.  Αυτό το τμήμα έχει σχεδιαστεί για σας. Αν βρίσκεστε σε μια περίοδο της ζωής που χρειάζεται να αποκαταστείσετε την υγεία σας. Αυτό το τμήμα είναι για σας.  Η γιόγκα μπορεί να συμπληρώσει τη θεραπευτική σας αγωγή και να την κάνει ακόμη πιο αποτελεσματική.

Η γιόγκα χρησιμοποιήθηκε σαν ενισχυτικό της θεραπείας και πρόληψη από την αρχαιότητα. Σήμερα πολλοί γιατροί εμπιστεύονται τη γιόγκα και τη συστήνουν ανεπιφύλακτα για να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα της θεραπείας.  Το σύστημα γιόγκα Σατυανάντα μπορεί να βοηθήσει πολλές ήπιες, μέσης βαρύτητας και συχνά πολύ προχωρημένες παθολογικές καταστάσεις με ειδικές τεχνικές.

Με τις κατάλληλες στάσεις του σώματος μπορεί να βελτιωθεί το μυικό σύστημα. Να διατηρήσει τη ζωτικότητα και την ευλυγισία του με ασφάλεια και να αυξήσει την ικανότητα της ισορροπίας. Με τις κατάλληλες τεχνικές αναπνοής βελτιώνεται η οξυγόνωση των ιστών και του εγκεφάλου και η συγκέντρωση του νου. Επίσης με τις τεχνικές της χαλάρωσης δημιουργείται έσωτερική ηρεμία, αζωογόνηση του σώματος και του νου.

Ενδεικτικά η γιόγκα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανακουφίσει τα συμπτώματα από την σκλήρυνση κατά πλάκας, λεμφικό οίδημα, μορφές καρκίνου και μαστεκτομή.

Το πρόγραμμα αυτό είναι ειδικά σχεδιασμένο για άτομα που προς το παρόν αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, που χρειάζονται μια ήπια και σταδιακή προσέγγιση των στάσεων συνδυασμένη με τεχνικές διαλογισμού ως συμπλήρωμα της θεραπευτικής αγωγής τους.

Τα τμήματά μας είναι ολιγομελή και έτσι μπορεί ο κάθε μαθητής να έχει την προσοχή και την φροντίδα του δασκάλου. Το πρόγραμμα διαρκεί μιάμιση ώρα και περιλαμβάνει:

Στάσεις σώματος (άσανα): ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο ειδικά για τις ανάγκες του σώματος ανάλογα με την ιδιαίτερη πάθηση και την ηλικία.

Τεχνικές αναπνοτής (πραναγυάμα): επιλεγμένες τεχνικές που επαναφέρουν την επαρκή και σωστή αναπνοή και βελτιώνουν τη ροή της ενέργειας στο σώμα αυξάνοντας την φυσική αντοχή και τη νοητική διαύγεια.

Χαλάρωση: συστηματική τεχνική που οδηγεί τον ασκούμενο βαθμιαία σε όλο και βαθύτερα επίπεδα χαλάρωσης στο σωματικό, νοητικό και συναισθηματικό επίπεδο ανακουφίζοντας από το μακροχρόνιο στρες.

Διαλογισμός: λίγα λεπτά διαλογισμού στο τέλος του προγράμματος καθαρίζουν τον νου και σταθεροποιούν την θετικότητα και την συγκέντρωση του νου βοηθώντας στην επιδίωξη της αποκατάστασης της υγείας.