Γιόγκα για την ορθή στάση του σώματος / αυχένα, πλάτης

Αν συχνά υποφέρετε από πόνους στη μέση, στην πλάτη, στον αυχένα. Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για σας. Με τις κατάλληλες στάσεις (άσανα) θα βοηθήσουν την αποκατάσταση της δύναμης και της κινητικότητας της λεκάνης. Με την ενδυνάμωση των εσώτερων μυών της κοιλιάς ανακουφίζεται η ένταση στην περιοχή της μέσης. Η σπονδυλική στήλη έτσι είναι σε θέση να ανακτήσει την ορθή της στάση και ο αυχένας, η πλάτη και η μέση ανακουφίζονται.

Αυτό το πρόγραμμα αποτελεί επίσης το θεμέλιο για όλες τις στάσεις (άσανες) και την διατήρηση της ορθής στάσης του σώματος σε κάθε περίπτωση.

Τα τμήματά μας είναι ολιγομελή και έτσι ο κάθε μαθητής μπορεί να έχει την προσοχή και την φροντίδα του δασκάλου. Με ακριβείς οδηγίες ο δάσκαλος καθοδηγεί ομαδικά τους μαθητές από τη μια στάση στην άλλη, με ασφάλεια και φροντίδα στα όρια και με επίγνωση στη σχέση του σώματος και της αναπνοής.

Το πρόγραμμα διαρκεί μια ώρα και μισή και περιλαμβάνει: στάσεις του σώματος (άσανα), τεχνικές αναπνοής (πραναγυάμα), βαθειά χαλάρωση και διαλογισμό.

Στάσεις σώματος (άσανα): εισάγει με ήπιο και συστηματικό τρόπο τις βασικές στάσεις, διατηρώντας την ενδυνάμωσης και την ευλυγισία.

Τεχνικές αναπνοής (πραναγυάμα): επιλεγμένες τεχνικές που χρησιμοποιούν την επαρκή και σωστή αναπνοή για να βελτιώσουν τη ροή της ενέργειας στο σώμα αυξάνοντας την φυσική αντοχή και τη νοητική διαύγεια.

Βαθειά χαλάρωση: συστηματική τεχνική που οδηγεί τον ασκούμενο βαθμιαία σε όλο και βαθύτερα επίπεδα χαλάρωσης στο σωματικό, νοητικό και συναισθηματικό επίπεδο.

Διαλογισμός: λίγα λεπτά διαλογισμού στο τέλος του προγράμματος καθαρίζουν τον νου και σταθεροποιούν την θετικότητα και την συγκέντρωση του νου.