Χρήσιμες πληροφορίες

Πως να αρχίσετε

Τα τμήματα είναι ολιγομελή. Παρακαλούμε, πριν έρθετε, να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για την πρώτη σας συμμετοχή, για να συζητήσετε μαζί μας και να επιλέξετε το κατάλληλο για σας τμήμα. Για την εγγραφή σας αρκεί να έλθετε 10–15 λεπτά πριν τη συνάντηση και να συμπληρώσετε τη φόρμα εγγραφής.

Τι να φοράτε και τι να φέρετε

Φοράτε άνετα ρούχα που αφήνουν το σώμα να κινείται ελεύθερα προς κάθε κατεύθυνση.

Πόσες φορές χρειάζεται να παρακολουθεί κανείς την εβδομάδα

Εάν παρακολουθείτε δύο ή περισσότερα ομαδικά προγράμματα γιόγκα την εβδομάδα, αυτά συνήθως αρκούν. Αν διαλέξετε λιγότερα από δύο ομαδικά προγράμματα την εβδομάδα, τότε καλύτερα να κάνετε και το ατομικό σας πρόγραμμα στο σπίτι. Αυτό θα διατηρήσει την καλή κατάσταση του σώματος, καθώς η καθημερινή άσκηση στη γιόγκα είναι το ιδανικό.

Για τα διαφορετικά επίπεδα

Μπορείτε να επιλέγετε τα προγράμματα που θα παρακολουθήσετε, ανάλογα με την ικανότητα και τους στόχους σας. Για παράδειγμα, το Χάθα γιόγκα επίπεδο 1 απευθύνεται σε όσους έχουν μικρή ή καθόλου εμπειρία. Το Γιόγκα για όλους είναι ένα τμήμα κατάλληλο για αρχαρίους αλλά και πιο έμπειρους μαθητές. Το τμήμα Χάθα γιόγκα επίπεδο 2+ προϋποθέτει γνώση συγκεκριμένων πρακτικών και απευθύνεται σε έμπειρους μαθητές. Το τμήμα Εισαγωγή στο διαλογισμό προϋποθέτει προηγούμενη παρακολούθηση σε κάποιο τμήμα έστω αρχαρίων.

Δουλεύοντας με τραυματισμούς και περιορισμούς

Η γιόγκα συχνά συστείνεται σε περίπτωση τραυματισμού, γιατί βοηθά στη φυσική αποκατάσταση Αν έχετε ανάγκη από θεραπευτική γιόγκα, αρχίστε με το τμήμα Υποστηρικτική Θεραπευτική γιόγκα.

Πληροφορήστε ή υπενθυμίστε στον δάσκαλο τους τραυματισμούς σας και τους περιορισμούς σας, ώστε να σας δώσει κατάλληλες οδηγίες ή να σας οδηγήσει σε προσαρμογή των στάσεων. Αν μία στάση προκαλεί πόνο ή δεν αισθάνεστε ασφαλής, σταματήστε. Το τραυματισμένο σώμα σας είναι ο καλύτερος δάσκαλος.

Αν βρίσκεστε σε στάδιο αποκατάστασης ενός τραυματισμού ή ανάρρωσης από μια ασθένεια, ίσως είναι πιο σοφό να αρχίσετε με ένα δύο ατομικές συναντήσεις, ώστε να λάβετε την ανάλογη προσοχή και να σας καθοδηγήσει ο εισηγητής πώς να προσαρμόζετε τις στάσεις στις δικές σας ανάγκες.

Χρόνος άφιξης

Παρακαλώ φροντίστε να φθάνετε τουλάχιστον 5 λεπτά πριν την έναρξη του τμήματος, ώστε να είστε εγκαίρως έτοιμοι. Να συνυπολογίσετε τον επιπλέον χρόνο που χρειάζεστε εξαιτίας της κίνησης και της στάθμευσης (εφόσον έρχεστε με το αυτοκίνητό σας).

Τα κινητά τηλέφωνα

Παρακαλώ απενεργοποιήστε το κινητό σας τηλέφωνο ή επιλέξτε την αθόρυβη λειτουργία του.

Αρώματα

Παρακαλούμε μη φοράτε αρώματα ή αρωματικά προϊόντα, όταν έρχεστε να κάνετε γιόγκα, διότι κατά τη διάρκεια των στάσεων και πρακτικών αναπνοής και διαλογισμού τα αρώματα μπορεί να διασπούν τη δική σας συγκέντρωση και των άλλων.

Αν αργήσατε

Αν αργοπορήσατε και έχει ξεκινήσει ο αρχικός διαλογισμός, προχωρείστε, καθίστε ήσυχα κοντά στην πόρτα και περιμένετε μέχρι να τελειώσει, πριν αρχίσετε να τακτοποιείστε τη θέση σας.

Το yogapraxis δεν ευθύνεται για τα προσωπικά σας αντικείμενα

Υπάρχει χώρος, όπου μπορείτε να αφήσετε τα ατομικά σας αντικείμενα. Παρακαλούμε να φροντίσετε οι ίδιοι για τη φύλαξή τους.