Δραστηριότητες

 

Εβδομαδιαία Τμήματα

Τα εβδομαδιαία τμήματα διαρκούν μιάμιση ώρα και περιλαμβάνουν 50΄ άσανα (στάσεις του σώματος), 10΄ πραναγυάμα  (τεχνικές αναπνοής), 20΄ βαθειά χαλάρωση και 5΄ διαλογισμό.

  • Άσανα (Στάσεις σώματος): ήπια συστηματική προσέγγιση των στάσεων σχεδιασμένη ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κάθε σώματος έτσι ώστε να ελευθερώσει τις εγκαταστημένες εντάσεις από πολύωρες καθιστικές εργασίες, ορθοστασίες ή επαναλαμβανόμενες κινήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες για την έννοια της άσανα πατήστε εδώ.
  • Πραναγυάμα (Τεχνικές αναπνοής): επιλεγμένες τεχνικές που επαναφέρουν την επαρκή και σωστή αναπνοή και βελτιώνουν τη ροή της ενέργειας στο σώμα αυξάνοντας την φυσική αντοχή και τη νοητική διαύγεια.
  • Γιόγκα Νίντρα: συστηματική τεχνική που οδηγεί τον ασκούμενο βαθμιαία σε όλο και βαθύτερα επίπεδα χαλάρωσης στο σωματικό, νοητικό και συναισθηματικό επίπεδο.
  • Διαλογισμός: λίγα λεπτά διαλογισμού στο τέλος του προγράμματος καθαρίζουν τον νου και σταθεροποιούν την θετικότητα και την συγκέντρωση του νου.

.

Σεμινάρια

Το yogapraxis οργανώνει τακτικά σεμινάρια πάνω σε εξειδικευμένα θέματα της γιόγκα προκειμένου να καλύψει το ευρύ ενδιαφέρον των μαθητών και φίλων γύρω από θέματα της γιόγκα.  Τα σεμινάρια παρόλο που περιλαμβάνουν την απαραίτητη θεωρητική ενημέρωση είναι κυρίως βιωματικά, και πραγματοποιούνται στους χώρους του yogapraxis ή σε άλλους κατάλληλους επιλεγμένους χώρους κοντά στη φύση.

.

Γιόγκα σαν τρόπος ζωής

Στο yogapraxis θα βρείτε σειρά προγραμμάτων, άρθρων και ενημέρωσης σχετικά με το πως μπορείτε να υιοθετήσετε χρήσιμες πρακτικές της γιόγκα στην καθημερινότητά σας και να ωφεληθείτε τα μέγιστα απ’αυτές.